در انتخاب و ثبت نام در مهد کودک های کرمان، انتخاب‌های متعددی وجود دارد که تأثیرگذار هستند، از جمله مهمترین آنها می‌توان به آدرس و فاصله مهد کودک از محل اقامت والدین اشاره کرد. آشنایی با لیست و آدرس بهترین مهد کودک‌ های کرمان می‌تواند به والدین در این انتخاب مهم کمک کند.

بهترین مهد کودک های کرمان
بهترین مهد کودک های کرمان

با تغییر در نحوه زندگی، به ویژه در شهر کرمان، کودکان اکنون ارتباط کمتری با محیط اطراف و همسالان خود دارند. این وضعیت باعث شده که نیاز به حضور در محیط‌های کودکانه برای یادگیری مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی بیشتر از گذشته حس شود. حضور کودکان در مهد کودک‌ها می‌تواند این کمبود را جبران کرده و به یادگیری مهارت‌های برقراری ارتباط با همسالان و بزرگترها کمک بسیاری کند.

از سوی دیگر، والدینی که هر دو در کرمان مشغول به کار هستند و نمی‌توانند تمام وقت خود را برای نگهداری و آموزش فرزندشان اختصاص دهند، به دنبال یافتن بهترین مهد کودک های کرمان برای فرزندانشان هستند تا در زمان کار از آموزش و نگهداری آن‌ها غافل نشوند.

در انتخاب مهد کودک، عوامل مهمی مانند فضای مهد، شهریه، مربیان مشغول به کار در این مراکز، و نحوه برخورد با کودک اهمیت دارد. دوری و نزدیکی به محل کار یا زندگی والدین نیز یکی از موارد مهم است که برای هر دو طرف اهمیت دارد. به همین دلیل، لیست کامل بهترین مهد کودک های کرمان به همراه آدرس و شماره تلفن، برای راحتی دسترسی شما دوستان ارائه شده است.

بهترین مهد کودک های کرمان
15 تا از بهترین مهد کودک های کرمان

1- هادی و هدی

توضیحات: هادی وهدی از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس:  شهر کرمان – کرمان ، شهرک باهنر ، خیابان بحراالعلوم ، جنب نظام مهندسی

شماره تماس: ۳۲۴۵۹۶۶۵


2- کلاغ پر

توضیحات: کلاغ پر از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: کرمان، بلوار آزادگان-آزادگان ۳۱

شماره تماس: ۳۲۴۵۰۵۱۶


3- اختر

توضیحات: اختر از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی-کوچه شماره ۱

شماره تماس: ۳۲۴۵۹۴۱۴


4- بهزاد

توضیحات: بهزاد از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: کرمان، چهار راه خواجو – ابتدای خواجوی ۱۷

شماره تماس: ۳۲۲۲۹۵۵۹ ,3432227705


5- احسانه

توضیحات: مهدکودک احسانه از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 1 ستاره خصوصی با پذیرش دخترانه بوده و زمان فعالیت این مهد ، صبح می باشد.

آدرس: کرمان، خیابان شفا کوچه شماره ۱

شماره تماس: ۳۲۴۳۸۰۰۸


6- آفتاب

توضیحات: آفتاب از بهترین مهد کودک های کرمان، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس:  شهر کرمان – بلوار جمهوری ، خیابان هزار و یک شب جنوبی ، حوض نخعی ، انتهای کوچه شماره 6 ، پلاک15

شماره تماس: ۳۲۴۷۷۴۵۱


7- ایده

توضیحات: ایده از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: کرمان، خیابان بهمنیار-کوچه ۲۱ یا خیابان ۲۴ آذر کوچه ۲۶

شماره تماس: ۳۲۴۳۵۰۵۳

موبایل : 09137204450


8- جوانه

توضیحات: جوانه از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: کرمان، خیابان جهاد کوچه ۴

شماره تماس: ۳۲۴۴۲۱۱۲

موبایل: 09133405600


9- گلدونه ها

توضیحات: مهدکودک گلدونه ها از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک   خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس:  شهر کرمان – خیابان شریعتی ، سه راه شمال جنوبی ، کوچه 13 ، فرعی دوم

شماره تماس: ۳۲۲۲۵۶۴۲


10- ستاره

توضیحات: مهدکودک ستاره واقع در استان کرمان شهر کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس:  شهر کرمان – خ بهمنیار ، بهمنیار 24غربی2پلاک 19

شماره تماس: ۳۲۴۴۴۴۷۷


11- شقایق

توضیحات: شقایق از بهترین مهد کودک های کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس:  کرمان، پارک مطهری-کوچه ۱

شماره تماس: ۳۲۵۳۴۸۰۶


12- امینا

توضیحات:  مهدکودک امینا واقع در استان کرمان شهر کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس:  شهر کرمان – خ امام جمعه خیابان نامدار محمدی شرقی پلاک 53

شماره تماس: ۳۲۴۵۶۱۵۶


13-خانه کودک

توضیحات: مهدکودک خانه کودک واقع در استان کرمان شهر کرمان ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، صبح می باشد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری-نرسیده به هزار و یک شب جنوبی-جنب بانک توسعه

شماره تماس: ۳۲۴۴۲۳۴۸


14- خانه خورشید

توضیحات: خانه خورشید از بهترین مهد کودک های کرمان، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: کرمان، خیابان جهاد کوچه ۳۰ جنوبی دوم نبش غربی دوم

شماره تماس: ۳۲۴۵۹۴۸۷


15- لبخند

توضیحات: مهدکودک لبخند واقع در استان کرمان شهر کرمان ، یک مهدکودک   خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: کرمان، چهار راه شفا – بلوار فارابی – خ ۸ – پ ۳

شماره تماس: ۳۲۱۱۳۹۹۷


چرا انتخاب مهد کودک اهمیت زیادی دارد؟

همانطور که در آغاز مقاله اشاره کردیم، برای انتخاب بهترین مهد کودک های کرمان، باید به عوامل متعددی توجه کنیم. یکی از این عوامل، آدرس مهدکودک است که نزدیک بودن آن به محل زندگی یا محل کار یکی از والدین، می‌تواند مفید باشد. زیرا این امر، به همه طرفین، یعنی والدین و کودک، اطمینان و آرامش فکری می‌بخشد. چرا که انتخاب مهدکودک نزدیک به محل کار یا زندگی والدین، در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگوار، اطمینان می‌دهد که والدین در کمترین زمان ممکن در کنار کودک خواهند بود.

علاوه بر این نکته، در انتخاب مهدکودک برای فرزندانتان، لازم است به مواردی مانند پروانه مهدکودک نیز توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که مهدکودک تحت نظر سازمان بهزیستی کرمان قرار دارد. همچنین، کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده‌اند تا سوالات شما درباره نحوه و ملاک‌های انتخاب مهدکودک را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگو باشند.

بهترین مهد کودک های کرمان
بهترین مهد کودک های کرمان

علاوه بر شهریه ، استفاده از مربیان کار آمد و احترام متقابل به کودک ، فاصله مهد کودک تا محل زندگی یا کار والدین نیز مهم می باشد که در این مقاله لیست کامل آدرس مهد کودک های شهر کرمان ارائه شده است . 
با توجه به اینکه محیط مهد کودک به یادگیری تعاملات اجتماعی کمک زیادی می کند در صورت توانایی مالی والدین ، ثبت نام در مهد کودک به نفع کودک خواهد بود که در این مقاله به تاثیر مهد کودک در روابط اجتماعی کودک نیز اشاره شده است . 


پایان

در پایان لازم به ذکر است که همه موارد ذکر شده از بهترین مهد کودک های کرمان هستند و همه ی انها در این زمینه سال ها تجربه دارند و لایق قرار گرفتن در این لیست هستند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود به یاد داشته باشید که دیگر مقاله های سایت در کرمان کجاست نیز بازدید کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *