1. خیابان هزارویکشب کرمان

خیابان هزار و یک شب، یکی از محله‌های معروف و باشکوه در شهر کرمان است.

این محله شهری با آرامش و فضایی ارام برای زندگی و تفریح است. خیابان‌ها در این محله پهن و درخت‌پوشانه‌های سبز و گل‌های زیبا طراحی شده‌اند. خیابان هزار و یک شب خانه‌هایی با معماری زیبا، اصیل و مدرن دارد که از دیگر معماری‌های شهری کرمان متمایز می‌شوند.

خیابان هزارویکشب یک محله گران قیمت برای افرادی است که تمایل به آپارتمان نشینی دارند. زیرا در این محله آپارتمان‌های لوکس و زیبایی وجود دارد.

این محله به عنوان یک مقصد گردشگری نیز معروف است. تعداد زیادی از گردشگران هر سال به اینجا می‌آیند تا از زیبایی‌های معماری و فرهنگ محلی لذت ببرند. همچنین، در خیابان‌های اطراف می‌توانید رستوران‌ها، کافه‌ها و پاساژهای بزرگ و معروفی را بیابید که به شما فرصت تجربه‌ی غذاهای خوش‌طعم و خرید هنرهای دستی ارائه می‌دهند.

دسترسی: این خیابان از شمال به میدان کوثر، از جنوب به بلوار جمهوری، از شرق به خیابان ویلا و از غرب به خیابان شفا راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به برج هزاویکشب، الماس هزارویکشب، فست فود کنتو، فست فود خانه برگر، فست فود برمودا، پیتزا آلما، فست فود والا، آرایشگاه مردانه هزارویکشب، املاک هزارویکشب، میوه سرای خندوانه، باشگاه ورشی آداک، کافه راز، کافه بام، کافه گیاه، کافه رز، مزون عروس تاج محل، آتلیه الی، سرزمین عطر، آموزشگاه موسیقی سرایش، کلینیک دکتر نظریان، سالن زیبایی لیوسا، سالن زیبایی شمعدانی، اپل استور بام، فروشگاه پوشاک مردانه LC Man، کلینیک ارتودنسی دکتر فیاض منفرد، فروشگاه پوشاک برند استور، بیمه دانا اشاره کرد.

خیابان هزارویکشب کرمان
خیابان هزارویکشب کرمان

2. خیابان شفا کرمان

خیابان شفا، یکی از محله‌های معروف و باشکوه در شهر کرمان است. این محله آپارتمان‌ها و ویلاهای لوکس دارد.

این محله به عنوان محله های گران‌قیمت در کرمان شناخته می‌شود اما به دلیل آب‌ و‌ هوای خوب و دسترسی مناسبی که به مراکز رفاهی دارد ارزش خرید خانه در ان محله را دارد.

دسترسی: این خیابان از شمال به میدان کوثر، از جنوب به بلوار جمهوری و بلوار فارابی، از شرق به خیابان هزارویکشب و از غرب به بلوار پرستار راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به مجمع تجاری پزشکی شفا، بیمارستان شفا، سالن زیبایی ماه آفرین، آرایشگاه آریایی، آتلیه جوان، کیترینگ زعفرانیه، فست فود کول کاپ، سالن زیبایی شمعدانی، بوتیک میلانه، بانک رفاه، آرایشگاه مرانه فاز، کافه الی، گالری طلا دریس، فست فود نخل، کافه آرکا، اپل استور افشین، قصر ساعت، کافه کتاب، هایپر مارکت طلوع، عطر هانی مون، رستوران گل سنگ، طلا و جواهری اردیبهشت، جواهری پرنسس، سیسمونی، شرینی فوشی توکل، بانک ملی، هایپر مارکت میلاد، ساندویچ سرد آفتابگردون، کلینیک دامپزشکی آبان، کافه ریواس اشاره کرد.

خیابان شفا کرمان
خیابان شفا کرمان

3. خیابان امام جمعه کرمان

خیابان امام جمعه، یکی از محله‌های معروف و بالا شهر در شهر کرمان است. این محله آپارتمان‌ها و ویلاهای نوساز و زیبایی دارد. 

این محله به عنوان محله های نسبتا گران در کرمان شناخته می‌شود و از نظر دسترسی به مراکز رفاهی و مرکز شهر از جایگاه بسیار مناسبی برخوردار است.

دسترسی: این خیابان از شمال به بلوار آزادگان و خیابان ویلا، از جنوب به بلوار جمهوری و بلوار فارابی، از شرق به خیابان آبنوس و از غرب به خیابان ولفجر راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به آتلیه ویونا، آتلیه سیاه سفید، فروشاه شهر آجیل، کافه خط، فرش فروشی، آزمایشگاه، مانتو سعید، نمایندگی سوسیس کالباس دمس، تجهیزات پزشکی داریا، عینک نگین، آموزشگاه و آرایشگاه گلی، باک ملی، فروشگاه تولدت مبارک، چرم مشهد، آموشگاه آرمه، نقره سرا، سیسمونی، کافه راوی، آتلیه عکاسی پرنیان، ساختمان پزشکان ایرانیان، بانک تجارت اشاره کرد.

خیابان امام جمعه کرمان
خیابان امام جمعه کرمان

4. خیابان حمزه کرمان

خیابان حمزه یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در شهر کرمان است. یکی از نزدیک ترین دسترسی‌های این خیابان به طیف گسترده ای از فست فودها و کافه‌های باکیفیت می‌باشد. این محله نیز یکی از محله‌های گران قیمت کرمان است. یکی از عیب‌های این محله شلوغی خیابان‌هایش است، البته ترافیک و شلوغی شدید و آزاردهنده‌ای ندارد اما با گذر زمان ممکن است برایتان کمی اذیت کننده باشد.

دسترسی: این خیابان از شمال به بلوار آزادگان، از جنوب به بلوار جمهوری، از شرق به خیابان امام جمعه و از غرب به خیابان میثم راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به کلینیک زیبایی ماهانا، کاوانی برگر، آبمیوه سیب سبز، بام لند، کافه شوپه، خانه بوکس، فروشگاه لباس ورزشی 361، کره کباب، رستوران ساحل، کافه ذلکده، فست فود اسپرلوس، عطاری افتخاری، جگرکی نیمکت، فروشگاه شلوار جین، چندین مانتو فروشی، کیف و کفش خاطره، ، داروخانه، سرویس خواب، واقعیت مجازی، لاک فروشی فرنچ، کافه باریستا اشاره کرد.

خیابان حمزه کرمان
خیابان حمزه کرمان

5. خیابان آبنوس کرمان

خیابان آبنوس یک محله معروف و آرام و مناسب برای زندگی می‌باشد. این محله دارای آپارتمان‌های لوکس، معمولی و خانه های ویلایی نوساز و قدیمی می‌باشد.

دسترسی: این خیابان از شمال به بلوار آزادگان، از جنوب به خیابان بهمنیار، از شرق به خیابان شهید علی ضیاء و از غرب به خیابان امام جمعه راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به آش فروشی، سالن زیبایی مژه، نانوایی نانسبوسدار، چلو کبابی شیر حسین، سوپر مارکت هفت آسمان، بوتیک آفریقا، سوپر گوشت آبنوس، بیمه البرز، کتاب فروشی سوپر مارکت ستاره، مرکز خرید ستاره شب، پارک آبنوس، باشگاه ورزشی، بیمه سامان، داروخانه دکتر مهربانی، کافه دوک  اشاره کرد.

خیابان آبنوس کرمان
خیابان آبنوس کرمان

6. بلوار فارابی کرمان

بلوار فارابی یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی در شهر کرمان است. این محله شلوغی آزاردهنده‌ای ندارد و مراکز رفاهی معروف و خوبی دارد. همچنین دسترسی به مرکز شهر و خیابان‌های معروف کرمان دارد.

دسترسی: این خیابان از شمال به بلوار جمهوری و شفا، از جنوب به جاده تهران، از شرق به خیابان هزارویکشب و از غرب به کوچه جمهوری 15 راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به فست فود برگرچی، بستنی هادی، کباب سرای خاتون، فروشگاه کمپینگ لوت، فروشگاه پوشاک مرد ایرانی، گالری مبل دلنشبن، مهدکودک و پیش دبستانی لبخند، خشکشویی فارابی، بیمه آسیا، گیم لند، مشاور املاک نوید، نان فانتی گندم زار، دبیرستان دخترانه کیمیای دانش، فروشگاه پوشاک زنانه ومردانه باغچه اشاره کرد.

بلوار فارابی کرمان
بلوار فارابی کرمان

7. خیابان خیابان هوشنگ مرادی کرمان

خیابان هوشنگ مرادی جزء محله های گران قیمت و خوش آب و هوا کرمان است. این محله از چندین آپارتمان و خانه های ویلایی نوساز و قدیمی تشکیل شده است و شما به راحتی می‌تولنید از بین رنج متنوع خانه‌ها خانه مورد علاقه‌تان را بیابید.

دسترسی: این خیابان از شمال به بلوار جمهوری، از جنوب به جاده تهران، از شرق به خیابان هزارویکشب و از غرب به بلوار پرستار راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به بیمه ملت، بوستان حرکت، کارواش دی، رستوران گاورس، هایپر مارکت پرگاس، فست فود سه میم، کافه بونا، کارواش پارس، مرکز تفریحی زنبورهای دیجیتال (بیزلند)، ستوران دارچین، خانه بازی و کافه کودک الف، کافه فست فود کینگ، سوپرمارکت گیشا، میوه فروشی پارس، سوپر گوشت امین، میوه سرای کاوه، فست فود عصرانه، کافه این، دبستان غیر انتفاعی دانشوران، دبیرستان غیر انتفاعی شهید مهدوی، سبزی آباد، پمپ بنزین صدف اشاره کرد.

خیابان خیابان هوشنگ مرادی کرمان
خیابان خیابان هوشنگ مرادی کرمان

8. خیابان همتی فر کرمان

خیابان همتی فر یکی از محله های شناخته شده و معروف در کرمان است که به مراکز تجاری شناخته شده ای نظیر برج اول دسترسی دارد. در این محلبه نیز طیف وسیعی از آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی نوساز، مدرن و قدیمی وجود دارد که انتخاب را برای شما بسیار آسان می‌کند و به راحتی می‌توانید خانه مورد نظر خود را بیابید.

دسترسی: این خیابان از شمال به بلوار جمهوری، از جنوب به جاده تهران، از شرق به بلوار پزشک و بلوار امام رضا و از غرب به بلوار شهید هدایت و خیابان بیهقی راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به کافه دارسین، نانوایی کامل، آش حلیم، کباب ویچ کرمون، پلاسکو دریا، گیم نت فانوس، لوازم قنادی آیسینگ، خانه سوخاری خروش شکمو، کبابی لرستانی، فروشگاه عطر دلسا، میوه فروشی کاکو شیرازی، آرایشی بهداشتی بیتا، داروخانه شبانه روزی دکتر محمود آبادی، بستنی ژلینو، لبنیات کوهستان، باشگاه بدنسازی اسکات، پیتزا رابو، فروشگاه شیرین عسل، فان فود، باشگاه ورزشی تناوران، سوپر گوشت خوش رو، پاساژ الهیه، رستوران سوفیا اشاره کرد.

خیابان همتی فر کرمان
خیابان همتی فر کرمان

9. بلوار کشاورز کرمان

بلوار کشاورز یک محله آرام و به حاشیه است. این محله جزء محله های خوب محسوب میشه و عموما خانه ها ویلایی و بزرگ هستند.

دسترسی: این خیابان از شمال به بلوار جمهوری و بلوار امیر کبیر، از جنوب به جاده تهران، از شرق به  بلوار هوشنگ مرادی و از غرب به کوچه های بلوار جمهوری راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به هتل هیوا، کافه فنجونه، نانواییکاشی مرجان، کفروشگاه کاشی و سرامیک بازالت، روشگاه ریانه و لوازم جانبی پردازش تصویر، فروشگاه لوازم آشپزخانه تراست، دبستان دخترانه سرآمد اشاره کرد.

بلوار کشاورز کرمان
بلوار کشاورز کرمان

10. خیابان بحر العلوم کرمان

خیابان بحر العلوم یکی از محله های شناخته شده و معروف در کرمان است. این محله با آب و هوای خوب و محیط سرسبز انتخاب بسیاری افراد برای خرید خانه می‌باشد. 

دسترسی: این خیابان از شمال به بزرگراه امام رضا، از جنوب به بوار کوثر، از شرق به خیابان بهارستان و از غرب به خیابان گلستان و بزرگراه امام رضا راه دارد.

مراکز خرید و رفاهی: از مراکز معروف این خیابان می‌توان به پارک بحرالعلوم، کافه دن، کافه مون، مبلمان رئال، آرایشی بهداشتی نیاوران، بانک صادرات، آژانس تاکسی تلفنی شهرک باهنر، موسسه زبان آوین، ساندویچ دایی علی، سوپر مارکت تهران، فست فود تیمو، پیشخوان بانک شهر، شهر هات داگ، کافی نت راز، مجموعه ورزشی سپیدار، کافه راد، کافه قنادی ریرا اشاره کرد.

خیابان بحر العلوم کرمان
خیابان بحر العلوم کرمان

4 پاسخ

  1. خیابان امام جمعه کرمان محوری است که دل این شهر زیبا را نشان میدهد. این خیابان نه تنها محل اصلی ترافیک و فعالیت‌های تجاری است،بلکه همیشه یکی از مقاصد مورد علاقه من برای گشت‌وگذار در شهرمان بوده و خواهد بود.

  2. خیابان حمزه کرمان جزء زیباترین و پرزرق و برق‌ترین نقاط شهرمونه و من برای این همه زیبایی‌ها و امکاناتی که ارائه میده ممنونم. امیدوارم همیشه زنده و شاد باقی بمونه.

  3. خیابان هزارویکشب کرمان حالا اینجا دیگه یک خیابان نیست اینجا جلوه و شبیه‌سازی کردن ویژگی‌های مختلف فرهنگ‌ها و تجارب جهانی رو به ارمغان میاره و همیشه پر از انرژیه مثبت هست حس و حال خوبی بهت میده.

  4. این خیابان برای من همیشه توی ذهنم یادگاری از شهرمان بوده و به عنوان یک قطعه از کرمان برای قدم زدن عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *