آیا با بهترین استخر های کرمان آشنایی دارید؟ آیا می‌خواهید اطلاعاتی درباره امکانات هر یک از این استخرها را بدست آورید؟ آیا به دنبال یافتن بهترین استخر برای سپری کردن اوقات فراغت خود هستید؟ این مقاله به شما کمک می‌کند تا با بهترین استخر های کرمان آشنا شده و اطلاعات کاملی از آدرس و شماره تماس آنها را به دست آورید.

15 تا از بهترین استخر های کرمان
15 تا از بهترین استخر های کرمان

در زندگی روزانه، ما با مسئولیت‌هایی روبرو هستیم که باید آن‌ها را به دقت انجام دهیم. این تکرارها می‌توانند باعث خستگی و فرسودگی شود و باعث می‌شود تا از مسئولیت‌هایمان پرهیز کنیم یا آن‌ها را به‌درستی انجام ندهیم. در چنین شرایطی، بهترین راه برای شارژ مجدد انرژی و آرامش، سپری کردن اوقات فراغت به شکلی سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش است، و چه بهتر از یک تجربه تفریحی آبی برای رفع خستگی و روحیه‌بخشی؟ پس با ما همراه باشید تا با بهترین استخر های کرمان اشنا شوید.

اگر شنا کردن بلد نیستید و به دنبال یادگیری ان هستید به مقاله بهترین اموزشگاه های اموزش شنا در کرمان مراجعه کنید.


1- استخر چشمه کرمان

استخر فوق‌العاده زیبای چشمه کرمان یک انبوه آثار هنری است که با دیواره‌های کاهگلی زیبا و کاشی‌کاری‌های سنتی، همراه با پنجره‌های آبی در سبک سنتی و با فرفوژه‌های تو در تو و درهم‌فشرده، مانند پنجره‌هایی که در محله‌های قدیمی کرمان معمولاً دیده می‌شوند، آراسته شده است.

 چشمه از بهترین استخر های کرمان
چشمه از بهترین استخر های کرمان

در سر در ورودی، کاشی‌هایی طراحی شده‌اند که نام چشمه و نام موسس آن، خانم معصومه منشیان، و همچنین تاریخ احداث و طراحی این مجموعه را به یادآوری می‌کنند. فضای داخلی چشمه همچنین با کاشی‌های آبی رنگی که از دل آجرها بیرون زده شده بودند، زیبایی و اصالت خود را به نمایش گذاشته است. این مجموعه عالی برای هر دو جنسیت بازدیدکننده باز است و برای اطلاع از سانس‌ها و خرید بلیط می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی مراجعه کنید.

آدرس استخر چشمه کرمان :  بلوار هوانیروز -بلوار غدیر ۲-خیابان لاله شمالی-لاله شمالی۴

تلفن: ۰۳۴۳۲۸۱۰۰۲۱ 


2- استخر اشکان کرمان

استخر بی نظیر و عالی اشکان کرمان با امکانات فراوانی برای رفاه و تفریح مهمانان خود به وجود آمده است. این امکانات عبارتند از استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، جای پارک آسان، حمام سنتی، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، کلاس آب درمانی، و سرسره آبی، و غیره.

استخر اشکان از بهترین استخر های کرمان
استخر اشکان از بهترین استخر های کرمان

آدرس استخر اشکان کرمان : بلوار هوانیروز- بلوار غدیر ۲- خیابان لاله شمالی ۴

شماره تلفن : ۰۳۴-۳۲۷۵۵۹۴۹


3- استخر تلاش کرمان

از امکانات منحصر به فرد استخر بی نظیر تلاش کرمان شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، کلاس‌های آموزش شنا، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، جای پارک آسان، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، حمام سنتی، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، سرسره آبی و غیره می‌باشد. اگر ساکن کرمان زیبا هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، حتما از این استخر های عالی بازدید کنید.

 استخر تلاش کرمان
استخر تلاش کرمان

آدرس استخر تلاش کرمان : چهارراه کار- داخل اداره کار

شماره تلفن : ۰۳۴-۳۲۷۵۵۹۴۹


4- استخر مروارید کرمان

استخر مروارید کرمان یکی از با کیفیت‌ترین استخرهای کشور است که به مجموعه‌ای از امکانات شگفت‌انگیز مجهز است. این استخر دارای بوفه، پارکینگ، حوضچه آب سرد، سونا بخار و خشک، جکوزی و اتاق ماساژ می‌باشد. اگر به دنبال رفع خستگی و دردهای عضلانی هستید، به شدت توصیه می‌شود که به جکوزی این استخر مراجعه کنید.

استخر مروارید کرمان
استخر مروارید کرمان

آدرس استخر مروارید کرمان : کرمان – خیابان شهید قرنی- روبروی بیمارستان باهنر استخر مروارید

شماره تلفن : ۰۳۴-۳۲۲۲۰۷۱۸


5- استخر برق منطقه کرمان

استخر برق منطقه‌ای کرمان از جمله بی‌نظیرترین و منحصربه‌فردترین استخرها در استان است. این استخر سرپوشیده با محیطی از آرامش برخوردار است و امکانات فراوانی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، پارکینگ، بوفه، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، حمام ترکی، بدنسازی، و کلاس‌های آموزش خصوصی و عمومی شنا می‌باشد.

استخر برق منطقه کرمان
استخر برق منطقه کرمان

استخر عالی و آرامبخش برق منطقه‌ای کرمان مخاطبان بانوان و آقایان را به خود جلب کرده و امکان استفاده از آن را در تمامی ایام هفته به صورت آزاد فراهم می‌کند.

آدرس استخر برق منطقه ای (مهتاب) کرمان : بلوار شهید عباس پور، داخل برق منطقه ای 

شماره تلفن : ۰۳۴۳-۲۷۳۸۰۸۸


6- استخر ایثار کرمان

استخر ایثار کرمان با محیطی بسیار تمیز و آب کریستالی میزبانی عالی برای مشتریان خود دارد. این استخر بزرگ خدمات جکوزی، سونا بخار، حوضچه آب سرد و ماساژ را به مشتریان ارائه می‌دهد. در هنگام استراحت پس از شنا، شما می‌توانید به بوفه این استخر مراجعه کرده و از خوراکی‌های متنوع و لذیذ آنجا لذت ببرید.

استخر ایثار کرمان
استخر ایثار کرمان

آدرس استخر ایثار کرمان : سه راه سیلو، بعد از دانشکده دادبین 

شماره تلفن : ۰۳۴۳۲۱۳۴۵۹۴


7- استخر لاله کرمان

استخر لاله کرمان یکی از استخرهای بزرگ و بسیار تمیزی است که در خیابان کامیاب کرمان واقع شده است. این استخر با قیمت ارزان بلیط، محیطی بسیار مناسب برای عزیزانی که به دنبال یک روزگار خوش در استخر هستند، فراهم می‌آورد.

استخر لاله از بهترین استخر های کرمان
استخر لاله از بهترین استخر های کرمان

مدت زمان استفاده از استخر لاله کرمان یک ساعت و نیم است و ورود کودکان زیر ۵ سال به این استخر ممنوع می‌باشد. این مجموعه همچنین دارای پارکینگ است که شما را از هرگونه نگرانی درباره پارک خودرو در حین شنا در امان نگه می‌دارد. علاوه بر این، شما می‌توانید از امکانات دیگری مانند بوفه، سونا، جکوزی و … نیز استفاده کنید و لحظاتی لذت‌بخش و آرام را در این استخر بسر ببرید.

آدرس استخر لاله کرمان : خیابان شهید کامیاب، رو به روی بیمارستان مهرگان

شماره تلفن : ۰۳۴-۳۲۲۶۰۳۴۱


8- استخر المپیک کرمان

استخر المپیک کرمان، با محیطی کوچک و نقلی، فضایی خودمانی و صمیمی را برای شما فراهم می‌آورد. اگر به دنبال یک روز تفریحی هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز هستید، پیشنهاد ما به شما خرید بلیط استخر المپیک کرمان است تا با دوستان و اطرافیان خود بروید و از خدمات بی‌نظیر این مجموعه استفاده کنید.

استخر المپیک از بهترین استخر های کرمان
استخر المپیک از بهترین استخر های کرمان

آدرس استخر المپیک کرمان : بلوار شیراز، خیابان حافظیه، نبش کوچه ۱۱

شماره تلفن : ۰۳۴۳۲۴۶۱۴۴۵


9- استخر پردیس پزشکان کرمان

هر کسی که خرید بلیط استخر پردیس پزشکان کرمان را انجام داده است، اغلب از تمیزی بسیار آب استخر این مجموعه تحسین می‌کند که نقش مهمی در رضایت مشتریان دارد. اگر کودکی دارید، می‌توانید با فرزندتان به استخر بروید و او را در استخر کودکان پردیس به یادگیری شنا سوق دهید.

استخر پردیس پزشکان از بهترین استخر های کرمان
استخر پردیس پزشکان از بهترین استخر های کرمان

آدرس استخر پردیس پزشکان کرمان : بلوار جمهوری، بلوار پزشک، مجتمع پردیس پزشکان

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۶۱۱۶۱۰


10- استخر صبا کرمان

اگر به دنبال یک استخر با تخته پرش هستید، استخر صبا کرمان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این استخر از استاندارد های یک استخر خوب برخوردار است و اکثر بازدید کنندگان از تجربه رفتن به این جا راضی هستند، محیط و اب تمیز و قیمت مناسب این مکان را به یکی از بهترین استخر های کرمان تبدیل کرده است.

استخر صبا کرمان
استخر صبا کرمان

آدرس استخر صبا کرمان : شهید مطهری، مجتمع صبا

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۱۳۴۰۵۳


11- استخر نشاط کرمان

استخر نشاط کرمان در قلب این شهر واقع شده است که به ساکنان این منطقه دسترسی آسانی فراهم می‌کند. این استخر با فضایی بزرگ و قیمتی ارزان، یکی از بهترین گزینه‌های استخرهای منطقه می‌باشد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. در این مجموعه، دوره‌های آموزش شنا نیز برگزار می‌شود که اگر به شنا علاقه‌مند هستید، این فرصت را از دست ندهید.

استخر نشاط کرمان
استخر نشاط کرمان

آدرس استخر صبا کرمان : خیابان شریعتی، روبه‌روی پارک

شماره تلفن: 0۳۴۳۲۲۲۴۹۹۷


12- استخر هوانیروز کرمان

مردم شهر کرمان به عنوان عاشقان آب و فعالیت‌های آبی شناخته می‌شوند و به همین دلیل تعداد زیادی از بهترین استخرهای کشور در این شهر زیبا واقع شده است. این استخرها علاوه بر امکانات مناسب، قیمتی مناسب را ارائه می‌دهند. در این استخرها امکانات زیادی از جمله بدنسازی، بوفه، سونا بخار و خشک، پارکینگ، و جکوزی موجود است. بنابراین برای رفتن به استخر هوانیروز، تردید نکنید؛ زیرا این مجموعه آبی برای ایجاد رضایت شما طراحی شده است.

استخر هوانیروز کرمان
استخر هوانیروز کرمان

آدرس استخر هوانیروز کرمان : بلوار هوانیروز، شهرک هوانیروز

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۸۶۱۲۳۴


13- استخر بشری کرمان

استخر بشری کرمان از جمله استخرهای برتر در شهر کرمان است که امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این مجموعه از جدیدترین فناوری‌ها بهره می‌برد و به دلیل این ویژگی‌ها، طرفداران زیادی دارد. دسترسی آسان به این استخر و رعایت بهداشت در آن از مزایای بارز آن است.

آدرس استخر بشری کرمان: کرمان – خیابان ادیب-کوچه هشت مجموعه ورزشی بشری

تلفن: ۰۳۴۳۳۲۲۳۳۴۱


14- استخر دانشگاه آزاد (شهید قاسم سلیمانی) کرمان

سانس بانوان در روز های فرد ۰۹:۰۰ الی ۱۹:۰۰ و جمعه ها ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ است و نوبت آقایان هم برای مراجعه به استخر در روز های زوج از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۳:۰۰ و روز های فرد از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ و جمعه ها از ۱۶:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است.

استخر دانشگاه آزاد کرمان
استخر دانشگاه آزاد کرمان

آدرس استخر دانشگاه آزاد کرمان: کرمان، بلوار امام علی، بعد از درب اصلی دانشگاه آزاد، اولین کندرو (خیابان ملاصدرا)، پارکینگ دوم

تلفن: ۰۳۴۳۲۶۱۱۶۱۰ 


15- استخر رامتین از بهترین استخر های کرمان

استخر رامتین از بهترین استخر های کرمان
استخر رامتین از بهترین استخر های کرمان

آدرس استخر رامتین کرمان: کرمان،کوی ذغال سنگ،خ شهدای ذغال سنگ،خ ایثار ۱۱

تلفن: ۰۳۴۳۲۱۳۲۵۳۰ 


پایان

در پایان امیدواریم که این مقاله در مورد بهترین استخر های کرمان برای شما دوستان مفید بود باشد، به یاد داشته باشید که از سایر مقاله های سایت در کرمان کجاست نیز بازدید کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *