موفقیت از آن کسانی است که با پشتکار به دنبال هدف خود بوده اند.

سالانه هزاران ها دانش آموز کنکور میدهند و کنکور می تواند یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فردی باشد که زندگی افراذ را تغییر دهد . کنکور گرچه می تواند یکی از مراحل سختی هر نوجوانی باشد اما با طی کردن اصولی این مرحله شما می توانید آسان تر و با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارید .

در ادامه برای شما بهترین آموزشگاه های کنکور کرمان را آورده ایم ، با ما همراه باشید.

1-آموزشگاه کنکور شهید مطهری

که جز بهترین آموزشگاه های کنکور کرمان است ، در میدان آزادی شهر کرمان تأسیس‌شده . این مرکز هم‌اکنون در قالب دو آموزشگاه پسرانه‌ی هستی و دخترانه‌ی شهید مطهری فعالیت می‌کند.
دوره‌های آموزشی برای کنکورهای سراسری و آزمون‌های مختلف، کلاس‌های تقویتی برای دروس مختلف و غیره ازجمله خدماتی هستند که این موسسه ارائه می‌نماید.
فعالیت‌ها
1-برگزاری کلاس‌های کنکور برای رشته‌های مختلف
2-تشکیل کلاس‌های تقویتی و کمک‌درسی
3-انجام مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان
4-استفاده از اساتید برتر شهر کرمان و اساتید پروازی
5-برگزاری همایش‌های جمع‌بندی درسی
6-برگزاری دوره‌های نکته و تست

آدرس :
کرمان، میدان آزادی، ابتدای خیابان استقلال، کوچه2 (شمالی1)
تلفن : 32438708 – 32447321
موزشگاه کنکور شهید مطهری در میدان آزادی شهر کرمان تأسیس‌شده . این مرکز هم‌اکنون در قالب دو آموزشگاه پسرانه‌ی هستی و دخترانه‌ی شهید مطهری فعالیت می‌کند. دوره‌های آموزشی برای کنکورهای سراسری و آزمون‌های مختلف، کلاس‌های تقویتی برای دروس مختلف و غیره ازجمله خدماتی هستند که این موسسه ارائه می‌نماید. فعالیت‌ها برگزاری کلاس‌های کنکور برای رشته‌های مختلف تشکیل کلاس‌های تقویتی و کمک‌درسی انجام مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان استفاده از اساتید برتر شهر کرمان برگزاری همایش‌های جمع‌بندی درسی برگزاری دوره‌های نکته و تست

2-گاج

انتشارات گاج یا گروه آموزشی جوکار، یک مؤسسهٔ ایرانی است که در زمینهٔ آموزش و انتشارات کتاب‌های کمک‌درسی فعالیت می‌کند. گاج سهم بزرگی از بازار کتاب‌های کمک آموزشی ایران را در اختیار دارد.

نام آموزشگاه: آموزشگاه ساعی

مدیریت: فرزانه محمدی

آدرس: خیابان جهاد- بعد از کوچه شماره ۱۹- نبش خیابان عطار- جنب فضای سبز- آموزشگاه گاج

انتشارات گاج یا گروه آموزشی جوکار، یک مؤسسهٔ ایرانی است که در زمینهٔ آموزش و انتشارات کتاب‌های کمک‌درسی فعالیت می‌کند. گاج سهم بزرگی از بازار کتاب‌های کمک آموزشی ایران را در اختیار دارد.

3- دانشوران

آموزشگاه کنکور دانشوران دارای دو شعبه در کرمان میباشد،که یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور کرمان میباشند. شعبه پسران در چهارراه فرهنگیان و شعبه دختران در بلوار کشاورز کرمان واقع شده است. این آموزشگاه همراه با فضایی آرام و مناسب ، آموزشی بروز و با بهره مندی از بهترین اساتید و مشاوران برجسته اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی کنکور برای داوطلبان رشته های تجربی ریاضی و انسانی نموده است.

آدرس آموزشگاه:
پسرانه: کرمان چهارراه فرهنگیان
دخترانه: کرمان کشاورز ٩

تلفن : ۰۳۴۳۲۱۱۶۴۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *