هدف از انتشار این مقاله معرفی بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان است. در امروزه، حسابداری به عنوان یکی از پرکاربردترین و پردرآمدترین رشته‌های بازار کار شناخته می‌شود. این شغل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا هرگونه اشتباه در انجام امور حسابداری می‌تواند به کسب و کار ضرر وارد کند و باعث افول آن شود.

5 تا از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان
5 تا از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان

در این مقاله، ما قصد داریم لیستی از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان را معرفی کنیم. اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین موسسه آموزشی در این حوزه هستید، به ما همراهی کنید تا اطلاعات لازم را برای شما ارائه دهیم.


1- آموزشگاه فنی و حرفه‌ایی آزاد ایلیا

آموزشگاه ایلیا، تحت نظارت آقای فهیمی، از سال 1382 در شهر کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه با ارائه امکانات پیشرفته و مناسب به همراه یک کادر اداری مجرب، توانسته است تعداد زیادی از علاقمندان به آموزش را جذب کند و خود را یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان معرف کند. در طول دوره‌های آموزشی این موسسه، شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره، مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای از موسسه دریافت می‌نمایند.

افتخارات موسسه:

دوره‌های آموزشی در موسسه ایلیا عبارت‌اند از:

اصول حسابداری

کاربرد اکسل در حسابداری

نرم افراز سپیدار

آموزشگاه فنی و حرفه‌ایی آزاد ایلیا کرمان
آموزشگاه فنی و حرفه‌ایی آزاد ایلیا کرمان

2- آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوین الکترونیک

موسسه فنی و حرفه‌ای نوین الکترونیک از سال ۱۳۹۳ با رعایت کامل استانداردهای آموزشی و بدست آوردن مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور آغاز به فعالیت نموده است. این موسسه با برقراری ارتباط میان علم و عمل و ارائه امکانات مناسب، فراگیران را به تدریس دروس حسابداری توسط اساتید کارآمد و ماهر دعوت می‌نماید. آموزش در موسسه نوین الکترونیک به دو صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌شود تا بهترین تجربه آموزشی برای دانش‌آموزان فراهم گردد.

دوره‌های آموزشی در نوین الکترونیک:

حسابداری مقدماتی

حسابداری پیشرفته

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوین الکترونیک از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوین الکترونیک از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان

3- آموزشگاه فنی و حرفه‌ایی سیب بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای “سیب” از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه‌های تخصصی آموزش حسابداری، کامپیوتر، راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی، و برنامه‌نویسی آغاز نموده است و امروزه یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان است. هدف این موسسه، تبدیل متقاضیان به افراد متخصص و با مهارت در این حوزه‌ها می‌باشد.

دوره‌های آموزش حسابداری در موسسه سیب:

آموزش نرم افزار هلو

آموزش نرم افزار سپیدار

آموزش نرم افزار همکاران سیستم

آموزشگاه فنی و حرفه‌ایی سیب بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان
آموزشگاه فنی و حرفه‌ایی سیب بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان

4- آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آریانا

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آریانا در سال ۱۴۰۰ با هدف ارائه آموزش در رشته‌های امور مالی، حسابداری و بازرگانی، و با برخورداری از مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، فعالیت خود را آغاز نموده است.

دوره‌های آموزشی در موسسه آریانا:

حسابداری مقدماتی

حسابداری مالیتی

حسابداری بهای تمام شده

حسابذداری حقوق و دستمزد

کمک حسادار

کاربرد نرم افزار مالی

حساداری پیشرفته

حسابداری مالی

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آریانا از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آریانا

5- آموزشگاه حسابداری و کامپیوتر آبان

آموزشگاه حسابداری آبان، از سال‌های گذشته فعالیت خود را در شهر کرمان آغاز کرده است. با گذشت زمان و کسب موفقیت و تجربه، توانسته است در حوزه آموزش حرفه‌ای حسابداری در این شهر به جایگاه ویژه‌ای دست یابد. این آموزشگاه که یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان با توجه به سابقه آموزشی چندین ساله در زمینه‌های کامپیوتر و حسابداری، و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و ماهر، آماده ارائه خدمات آموزشی به علاقه‌مندان می‌باشد.

خدمات ویژه در این آموزشگاه عبارت‌اند از:

قیمت مناسب

تضمین کیفیت

خدمات با کیفیت

وجود کادر مجرب

امکانات کافی و مناسب

آموزشگاه حسابداری و کامپیوتر آبان
آموزشگاه حسابداری و کامپیوتر آبان

نکات مهم زمان ثبت نام در آموزشگاه حسابداری کرمان

قبل از مراجعه به یکی از بهترین آموزشگاه حسابداری حسابداری به خاطر داشته باشید که رفتن شما برای بررسی و ارزیابی ویژگی آن موسسه است و لزوما به معنای ثبت نام شما نیست. مگر اینکه تمام موارد مدنظر شما در آن آموزشگاه وجود داشته باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای ارزیابی موسسه پرسیدن سوالات کلیدی می‌باشد. برخی از نکات و پرسش‌های ضروری هنگام مراجعه شما به یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان عبارت‌اند از:

بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان
بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان

آیا باید به بهترین آموزشگاه‌ های حسابداری کرمان رفت؟

به چند دلیل باید به بهترین و معتبر ترین آموزشگاه حسابداری مراجعه و در دوره‌های مختلف حسابداری شرکت کرد. همان‌طور که گفته شد موسسه آموزشی خوب و برتر تمامی آنچه که شما نیاز دارید تا به یک حسابدار خبره و ماهر تبدیل شوید را به بهترین شکل ممکن و به دو صورت تئوری و عملی آموزش خواهد داد.

اول از همه، اعتبار مدرک اخذ شده از اهمیت بسزایی برخوردار است. اکثر شرکت‌ها و موسسه‌ها که به دنبال استخدام حسابدار هستند، همانطور که مدرک دانشگاهی افراد را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، اعتبار موسسه‌ای که شما در آن دوره دیده‌اید و مدرک خود را اخد نموده‌اید نیز برای آنها حائز اهمیت است.

دوم اینکه وقتی شما در بهترین آموزشگاه حسابداری دوره ببینید و ازانجا مدرک خود را اخذ نمایید،  مطمئنا اکثر شرکت‌ها با روی باز از شما استقبال خواهند کرد. که معمولا سطح سواد و مهارت شما در جلسه مصاحبه بررسی می‌شود.

یکی دیگر مزیت‌های شرکت در آموزشگاه حسابداری برتر استفاده از مشاوره‌ی آنها می‌باشد. برخی موسسات آموزشی همواره با دانش آموخته خود برای کمک به او در انجام امور حسابداری در ارتباط می‌باشند و حتی اگر لازم باشد به او مشاوره‌های حین کار نیز می‌دهند. حال با توجه به نکاتی که گفته شد شما می‌بایست در انتخاب بهترین موسسه دقت و تحقیق کنید.


پایان

امیدواریم که از این مقاله در مورد 5 تا از بهترین آموزشگاه های حسابداری کرمان لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد، به یاد داشته باشید که از سایر مقاله های سایت در کرمان کجاست نیز بازدید کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *