برج اول کرمان، به عنوان یکی از نمادهای بارز این شهر و منطقه، سال 1389 شوع ساختن این برج بود و در سال 1392 به اتمام رسید و با مراسم افتتاحیه‌ای دلنشین و پر از امید، در فروردین ماه سال 1393 به عنوان یک مرکز چند منظوره تفریحی، تجاری و اداری بی‌نظیر برای خدمت به شهروندان کرمان شناخته شد.

برج اول کرمان
برج اول کرمان

این مجموعه به عنوان بهترین مجتمع در کرمان مورد تقدیر قرار گرفته است اما تنها مرکز خرید عالی در شهر کرمان نیست که برای اشنایی با بهترین مراکز خرید کرمان به این مقاله مراجعه کنید.

برج اول کرمان
برج اول کرمان

در ادامه با ویژگی ها و خصوصیات برج اول کرمان اشنا می شوید:


پارکینگ برج اول کرمان

پارکینگ زیر زمینی طبقاتی برح اول در کرمان و بلوار جمهوری ۵۱ واقع شده است. این مجتمع دارای 4 طبقه پارکینگ می‌باشد که سه طبقه از آن فعال و در اختیار مشتریان قرار دارد.

پارکینگ برج اول کرمان
پارکینگ برج اول کرمان

این ویژگی باعث جلوگیری از هدر دادن وقت ارزشمند به دنبال جستجوی جای پارک ماشین ها میشود. همچنین این پارکینگ در نزدیکی فروشگاه های مشهور و شلوغی همچون گیم نت فانوس، داروخانه دکتر صابری، نان اژیده، برج اول کرمان و رستوران های مختلف انجا قرار گرفته است که ارزش اینجا را بیشتر میکند.


طبقات

مجتمع برج اول کرمان شامل 13 طبقه کلی می‌باشد که 12 طبقه از آنها فعال و در اختیار مهمانان و کاربران قرار دارد. این طبقات با امکانات متنوع و گسترده‌ای برای افرادی از تمام سلایق و نیازها تجهیز شده‌اند که شامل امکانات تفریحی، خدماتی، خرید، پذیرایی، اداری و سایر خدمات مورد نیاز افراد مختلف است.

طبقات برج اول کرمان
طبقات برج اول کرمان

این مجتمع با توجه به این امکانات و تنوع، به عنوان یک مقصد جذاب برای افراد مختلف شناخته می‌شود و به ارمغان می‌آورد که تمامی افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود، از آن بهره‌مند شوند.


امکانات تجاری برج اول کرمان

طبقات همکف تا سوم این مجتمع به واحدهای تجاری اختصاص دارند که شامل فروشگاه‌های متنوعی می‌باشند. این فروشگاه‌ها برای خرید و خریدار های مختلف بسیار مناسب و آسان هستند. این اماکن با ارائه تنوع محصولات و خدمات، برای مراجعین و مشتریان محیطی مناسب و دلپذیر برای خرید فراهم می‌کنند. از این طریق، افراد می‌توانند به راحتی نیازهای خود را از میان محصولات متنوع و در دسترس این فروشگاه‌ها برطرف کنند.

مغازه های برج اول کرمان
مغازه های برج اول کرمان

از نمونه فروشگاه های مشهور این برج میتوان به پوشاک TNT طبقه سوم، گالری نقره سیمینه طبقه سوم، ادکلن کلن پلازا طبقه سوم، لوازم موسیقی سونات طبقه سوم، کفش مانا طبقه دوم،کامپیوتر سیب رایانه طبقه دوم و انواع فروشگاه های دیگر اشاره کرد.


تفریح و خوراکی

در طبقات ۴ و ۵، برای افرادی که به دنبال لذت بردن از تفریح و فست فود و خوراکی هستند، امکانات و رستوران‌های متنوعی در دسترس قرار گرفته‌اند. این طبقات شامل فست فود، کافه‌ها و رستوران‌هایی با منوهای متنوع هستند که همراه با شهربازی، بولینگ و بیلیارد در این طبقات قرار دارند.

سالن بولینگ برج اول
سالن بولینگ برج اول

از امکانات این دو طبقه میتوان به میز های فوتبال دستی، کافه، سالن بولینگ، اسکی روی یخ مصنوعی، میز های بیلیارد و … اشاره کرد.


اداری و خدمات

طبقات ششم تا دهم برج اول کرمان به واحدهای اداری، خدماتی و پزشکی اختصاص یافته‌اند. این فضاها برای شرکت‌ها، مطب‌ها و مراکز خدماتی به عنوان مکان‌های ایده‌آل شناخته می‌شوند.

برج اول کرمان
برج اول کرمان

برای مثال میتوان به گروه بازگانی اپادانا واقع در طبقه دهم، املاک شباهنگ در طبقه دهم، شرکت اریا تندیس در طبقه دهم، دفتر ساختمانی صالحی در طبقه هشتم و سایر واحد ها در زمینه های املاک، دفتر وکالت، استودیو فیلم و عکس و انواع شرکت های بازرگانی، ساختمانی و فنی مهندسی نام برد.


برج اول کرمان یک مجموعه چند منظوره است که امکانات متنوعی را برای افراد و کسب‌وکارها فراهم می‌کند. این برج تجربه‌ای منحصر به فرد و بی‌نظیر در مرکز استان است. به عنوان یک نماد از رشد و پیشرفت شهر کرمان و منطقه، برج اول با مدیریت حرفه‌ای و توجه به نیازهای متنوع جامعه خدمت می‌کند.

برج اول کرمان
برج اول کرمان

ما به بهبود و ارتقاء این مجتمع ادامه خواهیم داد تا از تنوع و کیفیت خدمات بی‌نظیر بهره‌برداری کنیم. بازدید از مجتمع تفریحی، تجاری و اداری برج اول به یک تجربه جذاب تبدیل خواهد شد. ما منتظر دیدار شما هستیم تا تجربه خود را به ما بسپارید و از امکانات بی‌نظیر ما بهره‌برداری کنید.


پایان

در اخر امیدواریم که این مقاله در مورد برج اول کرمان برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد و باعث شود تا شما حتما از این مجتمع لوکس بازدید کنید.

به یاد داشته باشید که از سایر مقاله های سایت در کرمان کجاست نیز بازدید کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *